Weet iemand hoe dit boek heet? Het gaat over een meisje die met haar moeder verhuist maar een kleine stad en daar komt ze tegenover een knappe jongen te wonen.

Ik heb ooit een boek gelezen die ik graag nog eens zou willen lezen maar ik ben de titel, auteur en alles kwijt. Het gaat over een meisje die met haar moeder verhuist maar een kleine stad en daar komt ze tegenover een knappe jongen te wonen. Ze houdt erg van tuinieren. Eerst vind ze de jongen erg arrogant en wil ze niks met hem te maken hebben maar later gaan ze steeds meer met elkaar om. Ik geloof dat de jongen iets bovennatuurlijks was. Zijn favoriete plek is een meer of iets in die richting midden in een bos vlakbij hun huis. Hij neemt het meisje daar ook mee naartoe. Het kan zijn dat er meerdere delen zijn van dit boek, maar ook dit weet ik niet zeker. Ergens denk ik ook nog dat er een schietpartij was op hun school. Hopenlijk haal ik nu niet meerdere boeken door elkaar. Kan iemand helpen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Mogelijk bedoel je "Voor eeuwig en altijd" van Sarah Dessen:
Louna is opgegroeid zonder haar hippievader, die het gezin al vroeg verliet. Haar vriend is een jaar geleden omgekomen bij een schietpartij op school. Door deze verdrietige ervaring staat ze niet echt open voor een nieuwe relatie. Maar dan ontmoet ze de charmante Ambrose.
Amadea