Is de TV-serie "In Europa" naar het boek van Geert Mak ook op DVD verkrijgbaar. En zo ja, waar dan ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Gewoon bij Bol.com, zie onderstaande linkjes

http://www.bol.com/nl/p/dvd/in-europa-seizoen-1/1002004011309191/index.html
http://www.bol.com/nl/p/dvd/in-europa-seizoen-2/1002004011309192/index.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ze besteld !

Andere antwoorden (1)

Hoe bestel ik de DVD-box van In Europa?
Antwoord

De DVD-box van de eerste serie van In Europa is al verschenen: bestellen is hier mogelijk. Meer informatie over de DVD-box vindt u hier.

Losse afleveringen van In Europa zijn na uitzending na te bestellen op DVD. Kosten bedragen 29 euro per aflevering. Bel voor losse afleveringen naar VPRO Publieksservice op 035-6712272 of stuur een mail naar publiek@vpro.nl.

Zie voor het laatste nieuws omtrent de DVD-box ook de /Geschiedenis-nieuwsbrief (abonneer je hier!) en het weblog van In Europa.

Hoe bestel ik de DVD-box van In Europa?
Antwoord

De DVD-box van de eerste serie van In Europa is al verschenen: bestellen is hier mogelijk. Meer informatie over de DVD-box vindt u hier.

Losse afleveringen van In Europa zijn na uitzending na te bestellen op DVD. Kosten bedragen 29 euro per aflevering. Bel voor losse afleveringen naar VPRO Publieksservice op 035-6712272 of stuur een mail naar publiek@vpro.nl.

Zie voor het laatste nieuws omtrent de DVD-box ook de /Geschiedenis-nieuwsbrief (abonneer je hier!) en het weblog van In Europa.

.