Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is de TV-serie "In Europa" naar het boek van Geert Mak ook op DVD verkrijgbaar. En zo ja, waar dan ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Gewoon bij Bol.com, zie onderstaande linkjes

http://www.bol.com/nl/p/dvd/in-europa-seizoen-1/1002004011309191/index.html
http://www.bol.com/nl/p/dvd/in-europa-seizoen-2/1002004011309192/index.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ze besteld !

Andere antwoorden (1)

Hoe bestel ik de DVD-box van In Europa?
Antwoord


De DVD-box van de eerste serie van In Europa is al verschenen: bestellen is hier mogelijk. Meer informatie over de DVD-box vindt u hier.



Losse afleveringen van In Europa zijn na uitzending na te bestellen op DVD. Kosten bedragen 29 euro per aflevering. Bel voor losse afleveringen naar VPRO Publieksservice op 035-6712272 of stuur een mail naar publiek@vpro.nl.



Zie voor het laatste nieuws omtrent de DVD-box ook de /Geschiedenis-nieuwsbrief (abonneer je hier!) en het weblog van In Europa.






Hoe bestel ik de DVD-box van In Europa?
Antwoord


De DVD-box van de eerste serie van In Europa is al verschenen: bestellen is hier mogelijk. Meer informatie over de DVD-box vindt u hier.



Losse afleveringen van In Europa zijn na uitzending na te bestellen op DVD. Kosten bedragen 29 euro per aflevering. Bel voor losse afleveringen naar VPRO Publieksservice op 035-6712272 of stuur een mail naar publiek@vpro.nl.



Zie voor het laatste nieuws omtrent de DVD-box ook de /Geschiedenis-nieuwsbrief (abonneer je hier!) en het weblog van In Europa.






.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding