Hoe geef ik een tekening cadeau?

Hoe geef ik een tekening op papier cadeau zonder het te beschadigen? Het liefst wil ik het niet inlijsten.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.1K
Amadea
6 jaar geleden
Wat is het formaat van het papier?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Vervoeren in een portfolio opbergmap?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je kunt hem tussen 2 stukken stevig karton doen. (en daar eventueel pakpapier of een grote enveloppe o.i.d. omheen doen)

Antwoorden (2)

Oprollen met een feestelijk strikje er om.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Beschadig ik het papier dan niet?
In een koker, opgerold, blijft het onbeschadigd.

Net als met behaalde diploma's is het de beste oplossing om zoiets als een tekening , iets wat je niet wilt of mag beschadigen , op te rollen en dan koop je een koker met een leuk kleurtje en eventueel nog een lintje erom heen, kan ook. Zo is het mooi verpakt en blijft het onbeschadigd.

Toegevoegd na 7 minuten:
In soorten en maten te koop , ook afhankelijk van de afmeting van je tekening natuurlijk. Kijk zelf maar op de link daar staan kokers van 1,39euro tot bijna 80 euro te koop.