Op zoek naar een betrouwbare uitgeverij voor fotoboeken?

naast het schrijven van boeken maak ik ook fotoboeken over diverse onderwerpen. ik woon op het griekse eiland paros en heb daar meer dan 35.000 foto's gemaakt. vanuit die collectie heb ik een aantal boeken samengesteld: natuur van het eiland, de wonderbaarlijke rotsen, voetbal, het dagelijks leven op paros en een nog af te maken boek over athene.

wie weet er een goede uitgeverij

Toegevoegd na 6 uur:
sorry, maar ik zoek niet naar een fotoboek als bijvoorbeeld bij de hema of dat soort (niet dat daar iets mis mee is) maar ik zoek een professionele uitgeverij voor commercieel uit te geven fotoboeken

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (1)

http://www.albumprintservice.nl/fotoalbum

Deze is optie is interessant op het moment dat je een boek verder niet commericieel zou willen/kunnen uitgeven.
Het resultaat oogt prima.