hoe kan ik mijn kunst meubels het beste verkopen of laten exposeren?

Het gaat om meubels, houten kisten etc, geheel bewerkt. Het lijkt me moeilijk om hier een expositie ruimte voor te vinden aangezien er vaak alleen schilderijen kunnen hangen (maar mogelijk zijn die er wel?). Ik heb geen kunstopleiding gedaan, en merk dat het hierdoor moeilijker word.
Iemand een idee? alvast bedankt!

Toegevoegd na 19 minuten:
Naar de veiling zoals antwoord hieronder lijkt me geen optie. Ik maak het zelf.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op een of andere manier wil het niet, helaas!

Het beste antwoord

Er is heel veel ruimtelijke kunst en minstens de helft van alle kunstenaars heeft geen kunstopleiding. Dus moet je je da niets van aantrekken.
De start voor een beginnend kunstenaar zijn exposities waar je gratis of heel goedkoop je werk kan tonen. Dan hoor je de reacties van de kijkers en dan kan je ook bepalen of je door wilt gaan of geld uitgeven voor duurdere expositiemogelijkheden.
Op kunstmarkten staan is een van de goedkope ideen, een andere heeft Kapperkort genoemd. Markten zoals in de zomer in Bergen of iedere eerste zondag in je stad bestaan. Je moet eens op internet zoeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Even een idee ! Er zijn tegen wording veel winkel ruimten leeg , neem contact op met verhuurder en vraag een tijdelijke uitstalling. Maak er een leuke setting van in de stijl die jou wat lijkt . Misschien tegen een kleine vergoeding . Hang een goede verwijzing naar je web of 06 . Of zorg dat er op bepaalde momenten bent . Succes.