Welk beeldje heeft een betekenis die dankbaarheid kan laten zien?

Ik ben op zoek naar een beeldje met een mooie betekenis. Het liefst iets wat dankbaarheid kan laten zien.
Als iemand een bepaald geluksbeeldje weet hoor ik dat ook heel graag!

Denk aan Buddha, yogi.. Meer kan ik er niet opnoemen omdat ik er helaas weinig verstand van heb, daarom vraag ik jullie hulp in de hoop dat iemand die mooie betekenissen van al die soorten beeldjes weet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

IK ga even gemakshalve uit,dat ik de persoon ben aan wie U een beeldje zou geven. Iedere smaak is natuurlijk verschillend,maar als iemand mij heel blij zou willen maken dan het liefste met "De Denker" ( Rodin)
Als ik het aan U zou geven,dan voegde ik er aan leuke zin bij in de trant van :
Lieve .......
"Ik ben jou zo dankbaar dat ik het denken ...wát te geven aan het kado/aardigheidje overlaat"
of
"Met dit beeldje wil ik jou uit pure dankbaarheid tonen,dat ik altijd aan jou zal blijven denken ! "
Gewoon even zorgen,dat U in een creatieve bui bent en er op los "denken" . Het gebaar is vaak belangrijker dan het tastbare ,wat men ontvangt in deze situatie.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook een beeldje zoeken dat een boeketje bloemen vasthoudt. Als je meer de kant van buddha uitwilt, kun je misschien eens in een new age winkel gaan kijken, ik ken in dat geval eigenlijk alleen maar beeldjes met een beschermfunctie, zoals engeltjes ed. specifieke dankbaarheid niet
12 jaar geleden
Wat ideetjes:
- Klavertje 4
- Lieveheersbeestje
- Chinese tekens
- Gelukspoppetjes
- Witte duif
- Edelstenen
- Vlinder

Misschien kan je hier iets mee?