Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet meer van dit schilderij?

Ik heb het schilderij gekregen, maar weet er niks van. Wie weet van wie het is en wat het voorsteld?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
622
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker... ik heb er alleen de ruimte niet voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Staat er geen enkele handtekening of iets dergelijks in een hoekje van het schilderij? Ik snap dat het een beetje open deur is, maar voor hetzelfde geld kan je gewoon het handschrift niet lezen. Ik heb geen antwoord op je vraag, maar ik kan me zo voorstellen dat het voor iemand met meer kennis op het gebied van kunst zo'n handtekening (ook al is die slecht leesbaar) toch vrij essentiële informatie is om een goed antwoord te kunnen geven. Misschien kan je een close-up uploaden om de handtekening te laten zien? :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het zijn/lijken net allemaal vliegende vogels
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat denk je van de tweede foto, MufMuf ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Excuses, ik dacht dat het één foto was! o.O Ik zie het ook nu pas. Ik heb niks gezegd! ;)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Op Marktplaats heeft dit schilderij van Gene Van Allan te koop gestaan onder de titel "Duiven / Vrijheid".
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Knap hoor!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding