Hoe weet ik of de locatie die ik wil bij NDSM werf vrij is de komende weekend ?

ik wil daar een fotoshoot houden, ik zag net in de agenda van werf vlooienmarkt staan op22 en 23 september, maar omdat het gebouw zo groot is en weet ik zelf niet welke deel welk is! je hebt noord, oost dit dat, kan iemand me uitleggen of de markt wordt in de locatie gehouden waar vrije toegang is voor bezoekers (waar ik heen wil:), en waar kunstenaars werken enzo en moet ik het uitstellen soms?

Toegevoegd na 33 seconden:
http://beta.ndsm.nl/agenda/4277/

Toegevoegd na 4 minuten:
ik bedoel dan alleen binnen he, gezien het kan onweren

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Het gaat om een loods met dit adres:
IJ-Hallen
T.T. Neveritaweg 15
1033 WB Amsterdam-Noord.

Dit schrijven ze nog op hun website: ''IJ-hallen is de grootste en sfeervolste vlooienmarkt van Nederland gelegen in het dichtstbevolkte gebied van Nederland''.

Het lijkt me dus een ruimte die altijd voor vlooienmarkten wordt gebruikt en is kennelijk niet de ruimte voor kunstenaars.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste BenDeNo,

Goeie vraag!

Wil je een fotoshoot in de Scheepsbouwloods organiseren, mail naar verhuur@ndsm.nl

Wil je een fotoshoot in de Lasloods (waar de vlooienmarkt is) houden, mail naar NDSM@biesterbos.nl

Wil je een fotoshoot op het buitenterrein organiseren mail naar info@stichtingNDSM-werf.nl

Al deze partijen hebben een overzicht van de geplande activiteiten op de werf, zowel besloten als openbaar en kunnen je hier vooraf over informeren.

MVG
NDSM