Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom ik in contact met beeldende kunstenaars in de omgeving van Deventer?

Voor een verrassingsfeest wil ik graag een beeldende kunstenaar "boeken". Hij/zij zou in een tijdsbestek van ongeveer 2 uur een kunststuk moeten produceren wat lekker creatief, origineel en opvallend is. Het liefst heeft het werk een relatie met het feest zelf.

Ik weet dat dit geen vacature site is, maar heb geen idee waar ik moet beginnen met zoeken naar een origineel idee voor deze avond. Ik zal ook geen budget noemen, maar het mag natuurlijk niet erg veel kosten.

Graag hoor ik het als iemand mij een klein zetje in de goede richting kan geven, alle suggesties zijn welkom.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
787

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij het kunstenlab zijn circa 150 beeldende kunstenaars aangesloten. Zie weblink hieronder. Hierop kunt u precies aangeven wat voor een soort kunstenaar u zoekt. Zij adviseren u natuurlijk ook graag.

Verdere (adres)gegevens :

Kunstenlab
Laboratoriumplein 1
7411 CH Deventer

tel. 0570 611848
fax. 0570 672481
e-mail. info@kunstenlab.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Toevallig weet ik wel een kunstschilder die in Deventer woont: Walter van Oel. Hij is makkelijk benaderbaar. Misschien wil hij je verder helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de snelle reactie! De naam staat genoteerd!
Plaats een klus op marktplaats...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding