Met een passer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Powergen
12 jaar geleden
16 seconden sneller... een +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat precies wou ik ook zeggen XD
Cryofiel
12 jaar geleden
Yep. Hoe kun je anders een cirkel tekenen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een glas of schoteltje, Cryo ; dat deed ik vroeger altijd om geen gaatje in mijn tekening te krijgen, al was het vaak wel lang zoeken naar het juiste formaat glas.

Andere antwoorden (5)

Met een touwtje en een potlood en een punaise.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goed alternatief als je geen passer bij de hand hebt!
gebruik een passer!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een passer. Je stelt de grootte in en je hebt een perfecte cirkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een passer (de makkelijkste manier ), om een rond voorwerp als een glas, deksel of schoteltje heen (lastiger, maar zonder gaatje in het midden), of met een touwtje om een potlood dat je met een speld in het midden prikt.(geimproviseerde passer).

Toegevoegd na 29 seconden:
.....en weer begin ik als eerste en finish als vierde....zucht.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Och, ik begon als vijfde, maar ben maar niet eens meer begonnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar daar ben ik niet zo goed in, Bazz ; ik hou van volledige antwoorden, en daar ben je soms nu eenmaal een paar seconden mee bezig, zeker als je je tikfouten er meteen probeert uit te halen, met die haakjes waarvoor ik steeds mijn toetsenbord anders moet instellen. In dit geval was ik echter de enige met DRIE mogelijkheden (vooral om die glazen heen deed ik altijd als ik geen gaatje in mijn papier wou), dus laat ik hem lekker staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat doe ik dan ook bijna nooit, Bazz. En dit is inderdaad het effect....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach Marleen, je 2e plek in de gebruikerslijst en het aantal medailles, dat je hebt gehaald zegt toch genoeg.
Niet iedereen maakt er zich met een oneliner van af.
Met een muntstuk,gaat dat wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
let op dat je geen exemplaar met karteltjes neemt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zijn toch die exemplaren meet een hogere waarde?
Helaas bezoeken die mijn portemonnee meestal niet, dus daar hoef je dan niet bang voor te zijn!