Ik voel me benauwd en ben kortademig, wat kan ik doen?

Ook krijg ik pijn tijdens het diep inademen, en heb bijna geen kracht.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Ziekten

Antwoorden (3)

Even de huisarts bellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klinkt als een luchtweg infectie ,bel je huisarts! kuurtje en het is zo weer weg.beterschap!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In ieder geval rustig blijven! Hoe lang heb je het al? Misschien is even langs de huisarts niet zo'n gek idee.

Eventuele stressfactoren in kaart brengen voor jezelf. Heb je t druk? Ben je meer gespannen dan normaal? Is er iets gebeurt op je werk/school wat je dwars kan zitten. Dat kan allemaal effect hebben op je lichaam.

Succes!