hoe krijg ik nicotine aanslag van mijn vingers af ??

Weet jij het antwoord?

/2500

Stoppen met roken. Vooral regelmatig wassen tussendoor.

Aantal huismiddeltjes: 1) Puimsteen met tandpasta 2) Meng zout door citroensap en poetsen maar. Schijnt echt te werken. 3) Witte azijn. Of alle drie tegelijkertijd.

Maak een afspraak bij een nagelstyliste. Hij/zij heeft een geweldig handig middeltje, even smeren, in laten trekken en klaar! Succes

Gewoon een beetje schuren. Ik deed het destijds met een scrubsponsje, schuursponsje helpt ook. Klinkt misschien wat barbaars, maar werkt wel.

Wat dacht je van handschoenen aantrekken? Hahaha, nee hoor, gewoon een beetje zand tussen de zeep doorgooien en boenen maar.

Dit vliegt er vanaf door er met een doordrenkt watje met nagellakremover er over heen te gaan.

Normaal gesproken was je je handen al meerdere keren per dag. Dat helpt blijkbaar niet. Dus lijkt me 't inderdaad verreweg 't beste om te stoppen met roken. Heeft gelijk nog 100 voordelen, zoals je weet. Roken is zoooo 1960's.

nagellak remover. schuursponsje, zand, eeltrasp, nagelfeil. amputatie.

Chloor wil ook wel helpen.

Aluin,citroensap,cif,allesreiniger,of dubro citroen,belangrijk is dat daarbij een schuursponsje wordt gebruikt. Ouderwetse groene zeep kan ook heel goed helpen,even boenen met een schuursponsje en de vingers zijn weer schoon. Bleek wordt ook veel gebruikt. Succes!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100