Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moedervlek opengekrabt maar nu weer genezen. Is het slim om voor de zekerheid naar de dokter te gaan?

Ik heb dus ongeveer 1/1.5 week geleden perongeluk eenn moedervlek opengekrabt. Er kwam een korstje op dus hij had wel echt gebloed. Het korstje is nu weer weg en de moedervlek ziet er opzich vrij normaal uit, hij is alleen iets lichter van kleur dan ervoor. Moet ik me hier zorgen over maken en voor de zekerheid naar de dokter gaan of zal dit niet echt iets ernstigs zijn.

Amadea
3 jaar geleden
Nee. Zorgen hoef jij je pas te maken wanneer een moedervlek spontaan gaat bloeden, groter wordt, dikker wordt of van kleur verandert.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Maak je geen zorgen. Je moet alleen snel naar de dokter als je moedervlek uit zichzelf gaat bloeden, van kleur of afmeting/dikte verandert.
(Lees meer...)
3 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing