Hoe zet je aura's uit?

ben geen paranormaal iemand, het enige wat ik kan maar niet wil kunnen omdat je voor gek word uitgemaakt is aura's zien.
hier ben ik prive dus durf ik het wel.
hoe zet je het uit.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (8)

Aura`s kun je niet uitzetten . elk mens heeft een aura.
Als je een maal een paranomale beurs bezoekt zit er altijd wel iemand die van jou een aura foto kan maken .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je ze inderdaad kunt zien kan je ze niet aan of uit zetten. Het is een gave.

Je kunt ze, eventueel, alleen negeren.

Wel handig als je ze kunt lezen, voor jezelf, dat je weet hoe iemands bui/gesteldheid is. Dan weet je ook hoe je een persoon het best kan beoordelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij ben je wel een paranormaal iemand aangezien je aura's kunt zien. Wees blij met je extra zintuig en doe er wat nuttigs/positiefs mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan zijn dat je een beetje bijziende bent, dan zie de begrenzing van voorwerpen en mensen wat schiemerig. (geen typfout).
Elk voorwerp, elk lichaam heeft een magnetische veld om zich heen, die kun je niet uitzetten.

Ik zie ook wel eens schiemerig als mijn lenzen niet lekker op mijn ogen zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan het mis hebben hoor, maar in mijn 'optiek':
Naar de opticien of de oogarts om je ogen te laten meten. Vlak voordat ik een bril kreeg, zag ik ook aura's, vooral als ik in de kerk zat ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geniale reclame :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat grappig Stippel, dat je dezelfde reactie hebt. Ik vond mezelf nogal ""Hard"". Maar inderdaad, die reclame, ik had er niet eens aan gedacht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vond je niet hard hoor Ineke, ik meen het serieus, als 13-jarige was ik even 'zwaar in de here' en zag ik aura's om mensen in de kerk. En dat vond ik ook maar niks. Totdat ik naar de opticien ging en bleek dat ik -2 had ;-)
Aura"s Stientje,bestaan niet. Waarschijnlijk kan de oogarts/opticiën je helpen met het uitzetten er van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stientje, je hoeft niet perse een stempel van paranormaal te hebben hoor...het zijn energieen die om o.a. mensen heen zijn...en die zal jij waar kunnen nemen. That's it, zolang je er niets uitzonderlijks van maakt, wordt het voor jezelf makkelijker om mee om te gaan!
En als je je er ooit voor gaat interesseren en wil verdiepen, is de tijd daar voor...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aura s uitzetten gaat idd niet, want ze zijn niet van jou maar van de ander, maar je kunt het wel blokkeren door het niet te willen zien.
Let wel op je kunt sommige dingen bij jezelf wel uit zetten maar je kunt ze dan vaak niet meer aanzetten.
Denk er dus goed over na voor je deze gave zomaar weggooit.
Zelf zie ik ook aura s en ik krijg bij de kleuren en bewegingen van de het aura dat ik zie ook indrukken van de persoonlijkheid die ze uitdrukken.
Dus ik hoef niet perse een cursus te volgen over wat de kleuren betekenen ze spreken als het ware voor zichzelf.
Op zich vind ik het heel mooi om dat te mogen zien maar soms is het wel een beetje veel om te verwerken.
Dus dan negeer ik het als het ware tenzij het een heel negative indruk is die ik krijg dan neem ik het als een waarschuwing en ga de persoon uit de weg.
Dat kan erg handig zijn soms.. bijvoorbeeld als je ziet dat iemand heel negatief is of energie zuigt die je niet kunt missen etc.
Doe het rustig aan en besef dat je net als met andere dingen in het leven zelf je grenzen kunt bepalen in hoeverre dingen tot je doordringen en wat je er mee doet.
Als je omgeving je voor gek verklaard is dat niet fijn maar dat betekent gewoon dat je andere mensen of iemand anders moet vinden om deze ervaringen mee te kunnen delen.
Net als met andere andere dingen in het leven kun je niet altijd alles met iedereen delen.