Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Beide vingers bewegen op zichzelf zonder dat ik dat wil, idem mijn rechteroog mijn oog begint te trillen en stopt na een korte tijd.

Weet iemand hier iets meer van?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Het trillen van je oog komt waarschijnlijk door (over-)vermoeidheid en het trillen van je vingers (bij mij in ieder geval) door het werken op de laptop...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het begin, was dit een verschijnsel welke een begin was naar RSI periode.
Nu naar het einde van die periode.

Het is namelijk een methode van het lichaam om de spanning uit het weefsel te krijgen.
Als je het vervelend is, dan zal je lichaam ermee stoppen en bouw je meer spanning op.
Als je dit waardeert van je lichaam, dan laat je die spanning werkelijk los.

Wat wil jij?

Ik vond het eerst vervelend (uit onwetendheid), nu ben ik blij als het gebeurd.

Jij zelf beheerst welke richting je op wilt gaan. ps: wil je altijd iets in je handen hebben?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niets aan de hand. Dat zijn meestal korte periodes (paar dagen). Dan vuren neuronen spontaan kleine quanta met neurotransmitters, en dat geeft lokale spierspanningen. (een minuutje of een paar minuten) ritmisch. Soms bovenbeen, bovenarm, onderarm, vingers, ooglid erg, (zelf gehad) oog/ neus regio)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding