hoe kan het dat ik opeens na het eten 1 kilo aankom?

Ik ben al ongeveer 7 weken aan het afvallen en ik ben al 5 kilo kwijt! Alleen vanavond na het eten stond ik op de weegschaal en ik was opeens 1kilo aangekomen! Ik dacht echt hoe kan dit? Weet iemand hoe dit kan? Want ik denk dat ik morgenvroeg lichter ben want meestal als ik in de avond weeg ben ik de volgende ochtend weer op mijn oude gewicht of iets lichter. Ik hoop dat ik graag antwoord krijg

Weet jij het antwoord?

/2500

Het is sowieso normaal, als je 's avonds voor je naar bed gaat een kilo zwaarder bent dan de volgende ochtend. In de nacht verlies je n.l. vrij veel vocht. Behalve eventuele kleine afwijkingen in de weegschaal (ze geven vaak een "nauwkeurigheid" van 100 gram, maar in de praktijk wijken ze echt 200 gram af) kan b.v. een hoeveelheid zout in het eten een behoorlijke afwijking geven. Door het zout houd je meer vocht vast, maar meestal is dat na een dag weer weg. Verder erop letten, dat je weegt in je hele blootje, dus zonder kleren. Dat geeft het beste resultaat. Gewoon volhouden dus.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100