Waarom stroomt er meer bloed naar je penis als je aan sex denkt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
AL goed. :p

Het beste antwoord

Dit is een gezonde reactie. Als jij aan seks denkt, sturen jouw hersenen een prikkel naar de zwellichamen in jouw penis, waardoor deze zich vullen met bloed en er een erectie ontstaat.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste antwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ucoolBro

Andere antwoorden (2)

Als je aan seks denkt en opgewonden raakt zorgt het bloed dat naar je penis stroomt voor een erectie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je ooit sex gezien waarbij de man een slappe penis heeft?
waarschijnlijk niet, dit komt omdat dan de eikel (waar je urine/sperma uitkomt) niet diep genoeg is om de vagina te bevruchten, want dat is eigenlijk de bedoeling van sex.

Dit heeft god/de evolutie theorie zo gecreeërt om ons voort te laten planten.

en waarschijnlijk krijg jij meer zin in sex, omdat je lichaam wilt dat jou soort zich voort plant.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op "god" na een goed en duidelijk antwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op ''evolutie theorie'' na een goed en duidelijk antwoord