Wanneer ongesteld na Abortus?

2 weken geleden heb ik abortus gepleegd, 3 dagen hierna ben ik begonnen met het slikken van de pil. Nu is mijn vraag; wanneer word ik weer ongesteld? Zal het direct na het eindigen van de strip zijn of later (op de site staat 4 tot 6 weken maar niet met de pil).
Groetjes A

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als je de pil slikt word je niet ongesteld.
HeerVoldemort
7 jaar geleden
@Vics normaal gesproken wel in de stopweek.
Amadea
7 jaar geleden
Nee hoor, HeerVoldemort. Als je de anticonceptiepil slikt vindt er geen eisprong plaats en is het dus niet mogelijk om ongesteld te worden. Je krijgt alleen door het stoppen met slikken een onttrekkingsbloeding.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je hebt een stopweek bij de meeste pillen en dan word je dus wel ongesteld, alleen dacht ik dat het misschien anders is aangezien ik een abortus heb gehad. We zullen het morgen zien...
Amadea
7 jaar geleden
Nee, NinjaA. Je wordt alleen ongesteld als jouw baarmoeder zich heeft voorbereid op een mogelijke bevruchting nadat er een eitje uit een van jouw eileiders vrij is gekomen. Maar doordat jij de anticonceptiepil slikt vindt géén eisprong plaats, en is er dus geen sprake van een menstruatie.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@amadea, foutje. Ik word inderdaad niet ongesteld maar zal wel bloed verliezen (stopweek). En dat is wat ik bedoel....

Antwoorden (1)

Ja bloeding begint meestal na de eerste strip.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Die bloeding is alleen géén menstruatie, maar een onttrekkingsbloeding.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Is het niet anders omdat ik een abortus heb gehad?