Wat is nog erger dan kruimels in je bed?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Buiten alle serieuze problemen om, hier een rijtje die je niet in bed wil hebben: - suiker (een heel pak uitstrooien plakt best goed, heb ik wel eens gelezen....) - jeukpoeder - schaamharen die niet van jezelf of je partner zijn... - instekten (van mieren tot kakkerlakken) - het half vergane lijk van je moeder of je kinderen Zo, dat lijkt me erg genoeg voor een nachtje zonder rust.

Dat is net zo erg als een omgevallen kop thee in bed.Daarom NOOIT ontbijt in bed.

vrij veel is erger. Mijn top 3 wat erger is 1: Honger 2: Oorlog 3: Ziekte

Te veel om op te noemen! Kruimels in bed zijn een luxeprobleem. Je hebt eten gehad. Erger is het als je bijvoorbeeld geen eten hebt! Ook erg is als je ziek bent; in oorlogsgebied leeft; je kind is overleden;etc

Een steentje in je schoen als je een lange mars moet lopen en je hoge schoenen aan hebt met veters.

Helemaal geen bed. Denk aan b.v. Italie

Volledige broden in je bed is natuurlijk weer een tikkeltje erger!

Niet kunnen slapen.

Een scheet in je bed. Die niet van jezelf is, natuurlijk, want dat is wel lekker.

Kruimels aan jouw kant van het bed terwijl jij daar de afgelopen nacht niet hebt gelegen.

Twee kruimels in je bed.

Bronnen:
Heet je poes kruimel dan?

een spin of een slak of een slang

Iemand ooit in de bollen gewerkt dan weet je hoe het is om met droge hyacinten te werken. Dat nooit meer voor mij. (is jeuk poeder in het kwadraat)

zand

Kruimels in je bed is inderdaad verschrikkelijk. daar staat tegenover dat ontbijt in bed geweldig is. Vraag is of je het 1 voor het ander over hebt. Waarschijnlijk heeft Johan Cruijff gelijk met zijn "elk voordeel heb z'n nadeel"...

Ha, die Deva; De koude voeten van je partner.

Punaises in je bed.

Beestjes, zoals wantsen en vlooien.

losse haren op je hoofdkussen die kriebelen in je gezicht

bedwanzen in je bed

Een gebrek aan bier, seks of borrelnootjes.

Een man in mijn bed!

Mijn vrouw was een keer uit eten geweest in een Tapas restaurant. Totdat zij in bed kwam lag ik heerlijk te slapen. Doe mij maar kruimels in plaats van een knoflook monster.

ingegroeide teennagels

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100