problemen met steunzooltjes ?

Ik heb sinds 4 maanden aangemeten steunzooltjes voor doorgezakte voeten en hielspoor, de zooltjes zijn nu al 4 keer afgesteld maar na een aantal uur dragen krijg ik last van mijn knie ! wanneer ik de schoenen met steunzolen net aan heb zitten ze echt heel fijn !
Ook heb ik er op advies van de podoloog erg stevige en goeie wandelschoenen voor aangeschaft !
Ik raak wat gefrustreerd wat moet ik nou ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Door de pijn van de hielspoor is het goed mogelijk dat je een pijnontwijkende houding ontwikkelt, waardoor je, doordat je lichaam dat probeert te compenseren, weer last krijgt van bv je knie, heup/lies, rug en zelfs van je andere been. Een doorgezakte voet vraagt om stevige schoenen en stevige steunzolen. Voor hielspoor is die stevigheid juist pijnlijker. Je moet je voet goed kunnen blijven afwikkelen. De enige schoenen waar ik toen ik hielspoor had op kon lopen waren luchtgeveerde sportschoenen. Pijn hou je altijd, dat is inherent aan hielspoor. Enige troost is dat het op een dag ( meestal na ong. een jaar) weer over is. Blijf bewegen. Sterkte er mee

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100