Hoe krijg je mensen 's nachts uit hun bed om deel te nemen aan een Wereld Record poging? (bij 24 uurs marathon denk ik dan aan)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

S'nachts is de lucht veel schoner en frisser buiten, omdat er veel minder auto's rijden, en de nachtlucht is gewoon veel prettiger om actief in te zijn, vind ik tenminste wel.
Ik ga altijd s'nachts wandelen of fietsen, da vind ik heerlijk.
Meschien een goed excuus/ lokkertje, om mensen s'nachts hun bed uit te halen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

met een belofte van een paar duizend euro?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat weet je pas als je het ze stuk voor stuk persoonlijk gevraagd hebt.
Intussen niet vergeten te tellen, hè!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een oproep plaatsen in de krant.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wens je heel veel succes.
Ik denk dat je een of ander lokkertje moet inzetten. Anders zie ik ze hun bed nog niet uitkomen om jou een wereld record te bezorgen. (mij svp niet wakker maken; ik sta toch niet op).