ik heb al zolang ik me kan herinneren in elke lies een knobbel, is dit normaal?

In mijn rechter lies is de knobbel groten dan mijn linker. Heb er nog nooit last van gehad. Het doet geen pijn en je ziet het ook niet. Heb deze al zo lang ik mij kan herinneren en heb het ook nooit in twijfel getrekt dat er iets aan de hand is. Als ik er over wrijf voel ik ze zitten, maar dat is het ook...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat zullen vast en zeker klieren zijn die daar gewoon thuishoren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kan van alles zijn, van een opgezette klier tot een abces. Ga hier eens mee naar de huisarts, zodat deze kan vertellen wat dit is en wat er eventueel aan te doen is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het klinkt als tweezijdig een liesbreukje. Even naar de dokter voor duidelijkheid. Knobbels mag je nooit verwaarlozen en als het niets akeligs is, des te beter.