is supradyn energy een goede dagelijkse multivitamine?

Ik kom er echt niet uit welke multivitamine ik moet kiezen eerst had ik dus dat ik dagravit totaal 30 zou willen kiezen en toen dacht ik davitamon compleet
Maar ik wil graag in kauw vitaminen hebben of zuigtablet

Nu zie ik dus supradyn complex energy en is dit een goede multivitamine ik zoek gewoon een multivitamine waarbij je gewoon alle dagelijkse vitamine nodig moet hebben.

Toegevoegd na 22 minuten:
is dus supradyn complex energy kauwtabletten een goede dagelijkse multivitamine?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.3K

Het beste antwoord

Supradyn energy is een vrij grote tablet, die in zijn geheel doorgeslikt moet worden, dit is een goed vitaminepreparaat als je niet voldoende vitamines uit je voeding haalt. Maar omdat je een kauwtablet of zuigtablet wenst, is dit dus niet zo'n product voor jou, Optimax Totaal multi voldoet hier wel aan, dit is een kauwtablet die voor een goede aanvulling zorgt. Overleg met je huisarts of het wel echt zin heeft, of nodig is een vitamine preparaat te slikken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Supradyn heeft wel degelijk een kauwtablet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Supradyn en Optimax zijn beide in Nederland verkrijgbaar, onder andere bij DA en Etos. Ook de totaal multi.
Supradyn Energy heeft geen kauwtablet, wel een kauwgom en een bruistablet, dat zou dus eventueel ook een alternatief kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt gelijk, dat zal dan wel de kauwgom vervangen hebben, in dat geval is ook Supradyn energy een prima product, indien je een aanvulling nodig hebt.

Andere antwoorden (1)

Het maakt niet zoveel uit welk merk je neemt,het onderling verschil is niet zo groot.Zorg wel voor een goede voeding,dan heb je in feite geen extra vitamines nodig,enkel in geval van ziekte kan dit tijdelijk eventueel van nut zijn.In feite kan je best eerst eens met je arst hier over spreken,hij kan het best oordelen of extra vitamines nodig zijn of dat er zich eventueel een ander probleem stelt.
fremar