Bestaat er een truuck om te gaan huilen?

Bestaat er een manier om je tranen Los te laten. Kan me niet heugen wanneer het voor het laatst was.

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik bedoel echt huilen. Niet gemaakt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.3K

Het beste antwoord

Je zult jezelf opnieuw moeten programmeren.

Je hebt ergens in je leven besloten dat je niet wilt huilen. Elke keer als je je verdrietig voelt, dan herinner je jezelf weer hieraan. Waardoor je opnieuw tegen jezelf zegt dat je niet wilt/mag huilen.

Dit mechanisme moet je loslaten. Het houdt je tegen en voldoet niet meer in je huidige leven. Het is teveel geworden en er is teveel opgekropt.

Dus als je aandrang krijgt, bekijk dan eens wie, wat je tegenhoudt. Herprogrammeer dat. Zeg dat je fout zat. Wees daar verdrietig over... Het heeft je al zo lang tegengehouden...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Balsem of menthol vlak onder je ooglid smeren.

En geloof me als je het in je oog smeert huil je ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vlak onder je ooglid...dan zit het ook in je oog....
een film kijken die je raakt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"I still cry" van Ilse de Lange op zetten op volume keihard en denk dan aan alle liefdes die je kwijt bent geraakt, alle begravenissen waar je bent geweest en de vriendschappen die er niet meer zijn. Als je een vrouw bent wil kijken naar een geboorte ook wel eens helpen, succes ;)
13 jaar geleden
Aan alles denken wat jou aangrijpt. Ik heb ook wel eens van die momenten dat ik gewoon wíl huilen, om het er allemaal even uit te krijgen - dan denk ik aan alles wat mij verdrietig maakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wachten tot je belasting aanslag op de mat valt en je moet betalen...moet eens opletten wat je huilt!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga eens een stuk of wat stevige uien door snijden en daarna lekker fijn snipperen en je gaar vanzelf lekker huilen.

Toegevoegd na 1 uur:
of laat iemand je een heel zielig verhaal vertellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denken aan iets verdrietigs.
Ik had een Nintendo ds gekocht en mij broertje ging mee, we hadden afgesproken dat ik thuis zou gaan huilen en zou doen alsof mijn ds gestolen was.
Mijn moeder geloofde het egt heel erg.
De tranen bleven maar komen!
Zelfs m'n broertje die het al wist dacht dat ik egt aan het huilen was omdat er iets gebeurt zou zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk aan emotionele dingen. t hoeven niet perse hele erge dingen te zijn. iemand kan ook ontroert raken bijvoorbeeld bij het zien van een huilende vrouw die voor het eerst oma is geworden en haar kleinkind vast houd en een kus geeft.
Of bij het zien van je beste vriendin die in een prachtige witte jurk met een glimlach van oor tot oor en een rollende traan over dr wang haar ja woord geeft aan haar grote liefde.
of zoiets als de all you need is love kerstspecial volgen met volle 100% aandacht.Wie weet zijn dat dingen die je misschien een beetje op kunnen helpen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk aan het moment wanneer je het meest verdriet had. Ik denk dat dat wel helpt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pel 'n verse ui.