Ja, ze blijven erin zitten. Maar je doet wel een hoop positieve voordelen van de antioxidanten in de thee teniet door een een klontje suiker in te doen.
Als je thee echt niet zonder suiker lust, kan je deze vervangen door stevia. Dat is een natuurlijke suiker die een enorme zoetkracht heeft en geen nadelen.
Trouwens, moest je interesse hebben, de thee met het hoogst gehalte aan antioxidanten zou koude gezette (dus geen warm water, maar 2 uur laten trekken in koud water) witte thee zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja natuurlijk, suiker heeft daar niets mee te maken.