ik heb zaterdag een tattoo laten zetten zou het mogen om vandaag mijn laatste competitie match zaalvoetbal te spele ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
jc54
10 jaar geleden
Slecht getimed.

Antwoorden (2)

Spelen kan wel, maar de plaats van je tattoo is nog zeer zwak en kan gemakkelijk schade oplopen. Verhoogd risico zou ik zo denken.
jc54
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
de tatoo staat er al langer hoor , maar het is gewoon wat bij gekleurd ?
Het is een tattoo geen operatiewond .........gewoon voetballen evt even afplakken als je dat prettig vind,heb alzo veel tattoos en behalve zwemmen sauna en zonnen heb ik altijd alles gewoon gedaan hoor de eerste weken