Ik ben op dit moment verliefd.. en ik ga maandag een meisje verkering vragen.. maar ik ben zo zenuwachtig enzo.. wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
hoe oud ben je?

Antwoorden (5)

Blijven ademen en vooral genieten van het verliefde gevoel dat je hebt! Weet je al hoe je haar gaat vragen? Wel goed om het één op één te doen. Geen andere mensen er om heen. Bedenk vast waar je haar wilt vragen en wanneer maandag. De zenuwachtige gevoelens zijn logisch hoor,is ook spannend! Tot die tijd kan je misschien vast bedenken wat je gaat doen met valentijnsdag. (Als ze ja zegt natuurlijk) veel succes en sterkte met de zenuwen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben het helemaal eens met bovenstaande spreker, maar wil nog een aanvulling geven: verliefheid /liefde is een magisch iets, het is bijna onverklaarbaar waarom het wel of niet ontstaat tussen mensen.
Dus als ze niet op je valt, wil dat niet zeggen dat er iets mis is met jou.
Doe alles wat bovenstaande spreker heeft geadviseerd en blijf vooral vertrouwen op jezelf! Jij bent goed zoals je bent!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bel haar morgen op om iets af te spreken. en vraag het haar dan meteen
dan zit je niet het hele weekend in de zenuwen en kunnen jullie meteen wat leuks doen.
schaatsen ofzo
14 jaar geleden
gewoon ervoor gaan, gekkie.. Je leeft maar 1x. nee heb je sowieso 200% en ja kun je krijgen. Als ze je niet wilt, dan kan je in ieder geval stoppen met je tijdverspillen en op iets anders focussen.
Maar ik wens je onzettend veel succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je zo verliefd bent dat je er zenuwachtig van wordt, is dat een goed teken. Gewoon gaan vragen en je zal zien..... voor je het weet ben je 40 jaar getrouwd. Dit weet ik uit eigen ervaring.