Afgelopen vrijdag 2 moedervlekken laten verwijderen, ook gehecht en ook hechtpleisters(?) erop maar laten nu los. Wie weet wat te doen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ik verwacht dat ze er nu ook wel af mogen, maar heeft diegene die het gehecht heeft dat niet gezegd, zo niet, bel dan morgen even naar de polikliniek waar je gehecht bent, plak de hechtpleister voorlopig nog even vast met leukopor, dit is te krijgen bij de meeste supermarkten en is een huidvriendelijke pleister.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als er nog een apotheek open is in je woonplaats, kun je ook daar naar toe, zij hebben dezelfde pleisters als in de polikliniek, dan kun je de pleister gewoon vervangen en hoef je niet te rommelen met pleistertape.

Andere antwoorden (1)

Alsnde hechtpleisters los laten kun je er zelf nieuwe oo doen. Deze verkopeb ze bij de meeste drogisten en bij de apotheek. In de meeste ehbo koffers zitten ze ook dus deze heb je misschien al.
als de hechtingen los laten teruggaan en opnieuw laten hechten want anders kan het wild vlees worden. Dit was bij mij ook zo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daphne, deze pleisters zitten niet in het assortiment van de drogisterij, het gaat hier om een speciaal artikel, dat alleen in de polikliniek en de apotheek te krijgen is. Ze zitten ook niet in de particuliere EHBO kits.