Wat te doen tegen pijn aan voetzolen?

Sinds ongeveer 2 maanden heb ik pijn aan mijn voetzolen. Ik dacht eerst ik heb te veel gelopen, maar ook op momenten dat ik niet veel heb gelopen heb ik pijn. De pijn komt gedurende de dag opzetten en voel het de volgende ochtend nog. Als ik dan weer eenmaal aan het lopen ben wordt het geleidelijk minder, waarnaar het later op de dag weer pijnlijk wordt. Er is niets te zien aan mijn voetzolen, ik draag goed schoeisel en heb een normaal gewicht

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor pijn voel je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de pijn is moeilijk te omschrijven. Het voelt een beetje aan alsof ik weet niet hoeveel kilometers heb gelopen (een soort van overbelasting). Bij het vorderen van de dag voel ik zo m'n voeten en moet ik mijn best doen om ''normaal" te blijven lopen.

Antwoorden (4)

Probeer eens een inlegzooltje in je schoen te leggen dat bovenop zacht is.Waarschijnlijk ligt het toch aan je schoenen.
Je zou ook kunnen proberen een dag andere schoenen aan te doen en kijken of jet het dan nog hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hi, ik heb gekeken op internet en vermoed dat je last hebt van neuropatie (zie link). Mocht je je klachten herkennen, is mijn advies ermee naar je huisarts te gaan.

Sterkte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zou ook hielspoor kunnen zijn dit is een pijn die je onder je voeten voelt en heel erg lastig kan zijn.Ik heb dit zelf ook gehad.Ik heb toen waterzooltjes en daarna steunzolen gehad.Nu is het over en zo afentoe speelt mijn linkervoet weer wat op.

Kijk ook even op onderstaande link, ik hoop voor je dat het dit niet is.Je zou ook even bij de huisarts langs kunnen gaan.

http://www.hielspoor.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je huisarts weet misschien wel raad of stuurt je door naar een podotherapeut. Deze geeft hier veel verstand van!