Kan ik een longontsteking hebben ?

Afgelopen weken ben ik flink verkouden geweest (niezen,slijm spugen etc.).Hiervoor ben ik naar de huisarts geweest en zei dat ik een luchtwegeninfectie had.Na een kleine week ben ik alweer ziek geworden en hoest ik nog meer als eerst.Vannacht werd ik dus wakker van het hoesten (en de koorts die ik iedere avond heb).Bij het spugen was het de eerste twee keer slijm en daarna leek het heel erg op bloed.Weet iemand wat ik kan hebben ?????

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1K
ronron1212
7 jaar geleden
Ga terug naar de huisarts.
fremar
7 jaar geleden
Als er bloed bij is ,morgen zeker terug naar de huisarts.
Erna55
7 jaar geleden
Ga naar je huisarts.
Ivana
7 jaar geleden
Ja, Naar de huisarts, maar maak je niet nu al dodelijk ongerust, want van overmatig hoesten kan je ook bloed opgeven in kleine hoeveelheden omdat de boel wat beschadigd is. Het beste gewenst.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dak jullie wel alvast.Gelukkig dat ik al een afspraak van de week had ,want vannacht weer 2x overgegeven

Antwoorden (1)

Ja, dat kan, als je al dagenlang meer meer dan 38,5 gr. koorts hebt, koude rillingen, groen, stug en stevig slijm ophoest. Soms zit daar bloed in. Het kan ook een stevige bronchitis zijn maar.... Nog eens naar de ha kan geen kwaad, beterschap