Wie weet er (hele) goeie tips om voetwratjes weg te halen, zonder naar de dokter te gaan?!

ik heb er een aantal onderop mijn voet...

Toegevoegd na 28 minuten:
er zijn van die "tips" op internet dat je met nagellak de wratjes in moet smeren, maar is dat ook waar?!
weet iemand nog meer van dat soort tips?
alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Enkele uren geleden is zo'n zelfde soort vraag gesteld. Zie http://www.goeievraag.nl/vraag/voet.166320
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ik jou was zal ik het niet aan laten stippen! ik heb dit ook gedaan, en ik moest 2 maanden op en been lopen.. (maar dan ook echt stickstof van de dokter)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou Nino, wat bij de 1 is hoeft bij de ander natuurlijk niet te zijn. Ik heb jaren geleden ook meerdere keren wratjes weg laten stippen en heb nergens last van gehad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom wil je er per se niet mee naar een arts?

Antwoorden (12)

Heb ik ook gehad
Wat stikstof op doen om ze af te vriezen. Meestal aantal keer herhalen moest ik ook doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan eens proberen om ze aan te stippen met Aporil.
Als ze niet te hardnekkig kan je ze daar mee weg krijgen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Hier in België kan je Aporil gewoon in de apotheek kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moet overheen plassen dat helpt echt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had dat vroeger ook, en ik had er een soort staafje voor waarmee je hem moest bevriezen.
Ik weet niet meer hoe het heet, maar er is ook een reclame van op tv...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Formule W bedoel je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zou goed kunnen ja
ik heb ook laten bevriezen maar pas naar paar maanden waren ze weg het beste kun je er gewoon vanaf blijven zitten en anders bij je huisarts om raad vragen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als klein jochie had ik destijds n flinke wrat op m'n knie. Wijlen mijn Pa smeerde er het vocht op van een tuinboon en ,je zult het niet geloven..na 'n verloop van tijd verdween die wrat ! De schil bedoel ik dan .

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wrijf elke dag met een stukje aardappelschil (natte kant) Of doe een stukje onder een pleister, binnen 2 weken is de wrat verdwenen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de drogist kun formule w halen, werkt wel maar moet het wel heel secuur dagelijks gebruiken totdat de wrat weg is, overtollig eelt rond de wrat beetje wegveilen vantevoren, bevriezen is andere optie, kun je tegenwoordig ook een setje voor halen bij de drogist ( speciaal voor voetwratten)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed aftapen voor een paar dagen. Bij mij werkte Duct Tape echt perfect. Helemaal luchtdicht maken en na een week waren ze bij mij weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan er heel veel dingen mee proberen en hopen dat ze weggaan, maar het meest effectief is de hand van de huisarts. Meestal ben je er dan in 1 keer vanaf, dus waarom zou je je zelf nog gaan 'dokteren'? Gun die rot-wratjes de lol niet ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Formule W en / of ochtendurine. Maar ehh, ga nou gewoon naar de dokter, die is met 5 minuten klaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo Annedepanne, als je eens daar deze site gaat, daar kun je over wratten lezen, wat er aan te doen is.

Beterschap gewenst.

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/62798-gewone-wratten-verwijderen-behandelen-en-weghalen.html#4