Wat is deze lijn die ik onder mijn oog heb?

Kan iemand mij vertellen waardoor deze lijn komt ?
ik heb het het meest onder mijn rechter oog.
vind het nogal lelijk, en hoe zou ik het kunnen verbergen ?

ps ik vind mezelf dan ook er altijd zo moe uitzien zonder dat ik echt moe ben....

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.8K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
een foto zou helpen
SimonV
7 jaar geleden
Klik op het "oogje"...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Welk oogje?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ik denk wallen ik weet het dus niet zeker

Het beste antwoord

Vaak hebben mensen wallen onder hun ogen. Niet altijd omdat ze moe zijn. Bij sommige mensen is het gewoon zo. Het kan ook zijn dat er vet in wordt opgeslagen door je lichaam.
Misschien ben je niet moe, maar heb je wel te weinig slaap.
De lijn is er gewoon omdat de huid een beetje plooit door de wal die je onder je oog/ogen hebt.
Meestal is het weg te krijgen met een crème die hiervoor gemaakt is. Dat vind je bijvoorbeeld bij Nivea
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wat voor crème is dat dan precies ?