Wat te dragen onder strapless bruidsjurk (bh/bustier/...), zonder dat m'n borsten op half zeven hangen?

Binnenkort ga ik trouwen, en heb een mooie, strapless jurk uitgezocht. Wat ik me echter niet had gerealiseerd is, dat gewoonlijk als ik een pushup bh draag, de bandjes helpen om de borsten omhoog te duwen.
Nu heb ik dus een strapless jurk gekocht, en heb het idee dat als ik deze aan heb, m'n borsten op half zeven hangen...
Ik vraag me af of er iets bestaat als een bustier of zo met iets van baleinen, die ervoor zorgen dat de beugel van de bh omhoog geduwd wordt, zeg maar hetzelfde effect geeft als gewoonlijk de bandjes van de bh doen. Of misschien iets van een korset oid, die de beugels omhoog duwd?
Laat het me weten!

11 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt het beste naar een lingerie winkel gaan met je wens.
Deze kunnen het beste je helpen met goede lingerie. Wil iets prijziger maar dan heb je wel wat.
luusje
11 jaar geleden
hoe bedoel je verdwenen? niet meer dun oid?
j5m
11 jaar geleden
Ga met jou jurk naar een bruidsmodezaak en laat je adviseren ook zij verkopen bustiers en corsetten dan kun je het gelijk even uit proberen.
Je kunt er ook terecht voor losse accesoires dus waarom niet voor dit.
Succes en alvast proficiat.
luusje
11 jaar geleden
zou ik ook nooit aan hebben gedacht, bedankt voor de tip!

Het beste antwoord

Je kunt inderdaad voor een bustier kiezen,maar ook voor een strapless bh.

Hieronder zie je meer optie's
www.theperfectwedding.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
luusje
11 jaar geleden
maar da's juist het probleem: bij een strapless bh of torselet heb ik dus op half zeven hangende borsten...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan kun je het beste voor een bustier gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of een korset,deze zie je ook bij de link die ik heb bijgevoegd in mijn antwoord.
luusje
11 jaar geleden
ik heb vandaag wel een torselet gepast. Is een bustier of korset van harder materiaal? duwt het de borsten weer wat omhoog?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een korset kun je naar eigen wens strak aantrekken, waardoor je gevel eigenlijk nergens anders naartoe kan dan naar boven. Bij de zaak waar je je jurk hebt gekocht kunnen ze je vast helpen zoeken naar een mooi bijpassend korset.

Andere antwoorden (2)

Vaak kiezen ze voor een korset of bustier onder de jurk, dit zit vrij strak (best wel erg strak haha) zodat je een mooi lijntje hebt en geeft ook steun aan je borsten. Als het goed is wordt je jurk zo goed aangesnoerd of dichtgemaakt dat deze niet van het korset/van jou af kan vallen. Daarom is het ook zo belangrijk om vlak voor het huwelijk nog te passen, voor het geval je ietsjes bent afgevallen of aangekomen.
Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
luusje
11 jaar geleden
waar kan ik zoon korset kopen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een goede lingerie zaak maar ook in vrijwel elke bruidszaak kun je daarvoor terecht.
Ga naar een goede lingeriezaak, die kunnen goed adviseren over het juiste model.
Als u uw jurk bij een bruidsmodezaak hebt gekocht kunnen zij ook goed adviseren.
anneliez
11 jaar geleden
luusje
11 jaar geleden
ik ben nu bij hunkemoller en livera geweest verder helpen. een bruidszaak is meteen weer zo duur... die vragen meteen de hoofdprijs, dat hoeft van mij ook weer niet...
ideen voor goeie en niet te dure lingerie zaken?
anneliez
11 jaar geleden
Tsja wat kost heel de bruiloft, daar is die bh/bustier maar een klein onderdeel van. Bovendien zul je je prettiger voelen als alles mooi zit, en beter op de foto's staan.
Kijk of er ergens een lingeriezaak is waarvan er niet 13 in een dozijn zijn,