Hoe seks je veilig en je wilt wel kinderen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou r niet aan beginnen als ik t allemaal zo lees,veel te veel gedoe ))))

Antwoorden (9)

condoom, pil, spiraaltje, daar zijn zoveel verschillende dingen voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Condoom gebruiken en kinderen adopteren...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha
Kimath
12 jaar geleden
Ook een goede suggestie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
grinnik
Kristal
12 jaar geleden
;-))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
* LOL* +1
Dat kan niet of je moet K.I. laten doen door sperma wat gecontroleerd en veilig is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beide personen doen eerst een SOA-test, en als ze allebei 'schoon' zijn kun je beginnen met proberen zwanger te worden.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Goeie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht eigenlijk aan een condoom met afgeknipte punt. Maar ja.
Kimath
12 jaar geleden
haha :P
Kristal
12 jaar geleden
Kimath!! heel waardevol. +1 Klaas... naja :-)))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo logisch dat je het over het hoofd ziet ja ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
net wat ik zeggen wilde idd +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha, goeie klaas!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 groetjus)
lichttraan of je een kind samen wilt hebben. je hebt altijd allereerste seks met een condoom, en als je elkaar goed vertrouwd, kan je beginnen zonder condoom of de pil seks te hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vertrouwen zegt niets: iemand kan een SOA hebben zonder het te merken, soms kom je daar pas na jaren achter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja klopt, maar dat was ik er vergeten bij te zetten :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat zo ? Ik denk dat je allereerste seks vaak zonder condoom gebeurt .
Dat het verstandiger is het met condoom te doen die eerste keer , dat is natuurlijk zo.
Adoptie is ook nog een mogelijkheid!
Bedenk dat de aarde als een boel mensen telt, en je er ook eentje kunt helpen die er toch al is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
allebei een soa-test doen en als die "goed" is kun je veilig seks hebben, en met een gerust hart kinderen krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
soa test ondergaan of IVF
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beide partners moeten een SOA test ondergaan/ en je laten testen op andere geslacht ziektes beste oplossing...

Beide partners zijn trouw aan elkaar en hebben een monogame levenstijl(1 sekspartner je partner)..

Vanaf dan kunnen jullie zonder condoom seks hebben 1 er zeker van zijn dat je veilig bent voor risico's afgezien van kinderen dan maar dat wil je..

Bottom line: laat jullie zelf testen