heeft iedereen een verschillende lichaams tempratuur?

zijn er ook mensen met een heel hoog of juist heel lage lichaamstempratuur?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het lijkt alsof de natuur de thermostaat bij iedereen een beetje anders ingesteld heeft. Zo heeft niet iedereen dezelfde lichaamstemperatuur. Het gemiddelde ligt op 37 graden, maar in werkelijkheid heeft 95 procent van de mensen een ochtendtemperatuur die schommelt tussen de 36° C en 37,6° C.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Mijn vrouw heeft een lichaamstemperatuur van 35°C.
Dit staat in de kliniek in haar medisch dossier want igv een operatie moeten ze daar op letten om tijdig antibiotica te geven anders loopt het slecht af.