Is dit griep of een hitteslag ?

Gisteren tijdens het koken werd ik ineens niet lekekr mn handen waren ook helemaal opgezet, ik kreeg het heel warm begon te zweten te trillen en werd duizelig, heb met een washand mn nek koel gemaakt en hoofd, ook mn polsen even onder de kraan gehouden na een uurtje ging het wel weer , daarna spierpijn en moe. Had het ook benauwd op mn borst, moet ik denken aan een hitteslag griep of kan het hyperventilatie zijn? Ïk was wel een beetje warm gekleed en had versnelde hartslag, en ben vandaag nog niet echt lekker lijkt wel grieperig, ben wat koortstig ook lijkt wel. Ik had gister overigens geen koorts. Temp.. was 37 graden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

dit lijkt mij toch eerder een hitteslag:wat temperatuurverhoging,duizeligheid en de gekende temperaturen van de voorbije dagen.
fremar