Hoe kan je spuug zo weg spuiten els je je tong naar voren drukt?

Als is mijn tong naar voren druk en het puntje van mijn tong tegen de binnenkant van mijn tanden hou, dan spuit er een soort straaltje spuug uit mijn tong niemand die ik ken kan dat. behalve ik dan. :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
omdat er druk opbouwt in je mond doordat je je tong naar voren duwt en dan spuit het er keihard uit

Het beste antwoord

OK, nou, je bent niet helemaal uniek want ik kan het ook. Het is een trucje. Eigenlijk sluit je je spuug op tussen je tong en je tanden (en aan de de achterkant door je gehemelte). Door met je tong te zorgen dat het spuug niet naar achteren kan weglopen en alleen aan de voorkant een opening te laten zorg je dat het naar buiten spuit. Door je toch dan weer verder naar boven te duwen wordt het spuug naar buiten gespoten, eigenlijk een beetje vergelijkbaar met als je een tube hard leegspuit.

Toegevoegd na 5 minuten:
Die laatste zin moet zijn: "Door je tong dan weer verder naar boven te duwen wordt het spuug naar buiten gespoten, eigenlijk een beetje vergelijkbaar met als je een tube hard leegknijpt."
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok thanx

Andere antwoorden (1)

Ik kan het ook ^^. Volgens mij heeft het iets te maken met de speekselklieren die onder je tong zitten, deze spuit je dan leeg. Als ik het namelijk 1 of 2 keer heb gedaan, werkt het niet meer.
afbeelding:
1. speekselklier
2. buisje tussen neus en mond
3. tand
4. tong
5. speekselklier
6. speekselklier