Kan dit in mijn slaap, zo ja hoe komt dit?

Ik word vaak wakker en dan heb ik mijn ring van mijn linkerhand bij mijn ring om mijn rechterhand gedaan. Dan heb ik dus twee ringen aan een hand. Kan dit in je slaap zijn gebeurd of zal ik eens gaan uitzoeken wie aan mijn handen zit als ik slaap? ;-)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niets van aantrekken. De volgende nacht is hij weer aan de goede vinger.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahahaha vast wel ;)

Het beste antwoord

Het is een heel curieus verschijnsel. Als mensen slapen is het bewustzijn zeer beperkt. Het verwisselen van een ring naar de andere hand vergt gewoonlijk een behoorlijke mate van concentratie die zich slecht verhoudt met het beperkte bewustzijn. Het kan zijn dat je deze handeling overdag zo vaak hebt gedaan dat het een automatisme is geworden. In dat geval zou je de handeling ook in je slaap kunnen verrichten. Sommige mensen denken dat ze een Rubik's Cube in hun slaap kunnen oplossen. Daarvoor is echter een bewustzijnsniveau nodig dat ze niet tijdens hun slaap kunnen behalen. Het antwoord op je vraag hangt dus af van of je onbewust/gedachteloos je ring kunt verwisselen. Kun je dat overdag, dan zal je het slapend ook kunnen. Als je dat nooit doet, dan is er iets vreemds aan de hand : )

Toegevoegd na 1 uur:
Het schijnt zo te zijn dat als je slaapmiddelen gebruikt, je veel ingewikkelder dingen kunt doen in je slaap.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

tuurlijk kan dat in je slaap. maar ik vraag me wel af wat je gedroomd hebt dan :p waarschijnlijk dat je je handen waste ofzoiets en met je ringen gaat draaien omdat ze anders niet drogen,,
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat kan heel goed... Het is soort van slaapwandelen... Die ene ring klopt en die andere ring klopt niet... Dat weet je en in je eerlijkheid van slapen kun je aan de waarheid gehoor geven en in je waken kun je dat niet... Daardoor komt dit...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk en hier hoort dus een bron bij.
Misschien heb jij dat er daarvoor al gedaan en dat je het dan vergeten bent of je was eens lekker aan het slaapwandelen dat kan ook weleens gebeuren hè.>Gewoon voor de lol. Of het kan je katje zijn als je die hebt of soms komt mario langs om je te laten verbazen :P
Of een van je vrienden of familie steelt je ring en zet hem weer terug op de verkeerde hand haha. MVG Vraagjes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dat kan in je slaap,net zoals slaapwandelen