Op de website in de bron staat alles over neurologische pijn. Er zijn allerlei verschillende neurologische pijnen. En voor elke oorzaak is een andere bahandeling mogelijk.
Dus ja er bestaat medicatie. Ik kan je alleen niet vertellen welke omdat ik niet wat voor neurologische pijn je last van heb.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Er zijn diverse pijnbestrijders zoals bijvoorbeeld lyrica van pfizer die speciaal voor dergelijke klachten zijn.

Als het heel erg is worden ook wel opiaten voorgeschreven met alle nare bijwerkingen zoals dufheid en lusteloosheid en natuurlijk neit te vergeten de verslaving eraan die vrij snel optreedt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij deze aandoening zou het goed zijn als je ze combineert met Orthomoleculaire geneeskunde.
Dit zijn bepaalde voedingsstoffen tot je nemen die het lichaam waarschijnlijk te kort heeft.
Acupunctuur en orthomoleculaire geneeskunde een ideale combinatie, gewoon proberen.Ik heb hierweleens wat over gelezen.
Medicijnen zullen er ook wel zijn maar daarvoor zul jeje moeten wenden tot je arts of moeten wachten totdat er iemand reageert die dit heeft en medicatie hiervoor slikt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet alle neurologische pijnen kunnen effectief behandeld worden.
Wel leefbaar maar niet helemaal weg.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er bestaan middelen tegen pijn, afkomstig van zenuwen.

Denk je deze pijn te hebben, raadpleeg dan je huisarts om te kijken welk middel je nodig hebt. Indien hij niet eruitkomt kan hij je verwijzen naar een neuroloog of anesthesist.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tja, lastige vraag.
voor de een werkt dit, voor de ander dat.
het TENS-apparaatje bijvoorbeeld is ontwikkelt voor dit soort pijn.
maar.... het is een kwestie van uitproberen.
mogelijk helpt het.
stil met jezelf zijn
kan ook heel goed helpen.