vriend heeft na sex steeds scheurtjes in schacht van penis,hij is vorig jaar besneden door te spannende voorhuid,er is geen sprake van droogte?

scheurtjes zijn meestal 1cm onder de rand waar besneden is. Van de droogte is het zeker niet. hij wil hier niet mee naar de dokter. de wondjes pieken ook,geen blaasjes te zien.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.4K
Ritsuka
11 jaar geleden
Waarom wil hij niet naar de dokter? Die is ervoor opgeleid en kijkt er echt niet raar van op
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat dacht ik ook.
Beetje vreemd dat je vriend zich wel heeft laten besnijden, maar hiermee niet naar de dokter wil.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het laten besnijden is ook maar gebeurd na 2 j aandringen,want het was echt nodig,door vernauwde voorhuid. Nu wimpelt hij die scheurtjes weg als niet nodig zijn. Maar ik vind van wel,hij heeft al een heel laag libido,en denk door die scheurtjes zich ook belemmert voelt.
Dank u voor het antwoord.
Ritsuka
11 jaar geleden
Hij moet toch echt zelf de beslissing maken om naar de huisarts te gaan, je kunt hem niet dwingen.
Waarschijnlijk is het angst, dat er weer wat geopereerd moet worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij zegt dat het banaal is en daarvoor niet naar een arts gaat,en dat hij er geen last van heeft....

Antwoorden (1)

Goed en veelvuldig insmeren net olie. Daar wordt de huid vanzelf soepeler van. Weleda heeft goede oliën hiervoor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zal hem de tip doorgeven,alvast bedankt! Weleda,dat ken ik niet,ik woon in Belgie,is dit verkrijgbaar bij Kruidvat of apotheker?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weleda is een Duits merk. Ze hebben veel huid en massage oliën en het is op natuurlijke basis. De kans is groot dat je het ook bij de Kruidvat in België kunt krijgen, aangezien het in Nederland ook ligt. Je kunt overwegen om de perineum olie voor zwangere vrouwen te nemen, daar wordt de huid echt soepel van. En wil je punten scoren... Hem een handje helpen :-)