Wat voor schoenen zijn goed?

Ik werk in een winkel en moet dus de hele dag staan. We moeten zwarte schoenen dragen. Op dit moment loop ik op zwarte sneakers van Nike, maar ik denk niet dat het goed is voor m'n voeten. iemand een idee welke goed zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik heb eens even naar die sneakers gekeken, wat zou daar niet goed aan zijn?? Ik heb 9 jaar als voetverzorgster (pedicure) gewerkt en als iedereen zulke schoenen uitkoos als die sneakers zouden ik weinig werk hebben gehad. :-)

Maar even,
wat belangrijk is is dat je vooraan de schoen ruimte genoeg hebt zodat je je tenen nog kan bewegen.
Een platte/lage hak is sowieso goed als je de hele dag moet staan.
Als schoen ziet de sneaker er prima uit maar jij voelt of de schoen de juiste pasvorm heeft voor specifiek jouw voet.
Dus als je geen zere voeten hebt, maar alleen moe, na een dag staan heb je gewoon de goede schoenen.
De schoen dient goed om de zijkanten van de hiel te passen zodat je niet gaat slippen. Als dat allemaal klopt, heb je een prima schoen.
Als je wel zere voeten krijgt kijk dan welke plek van je voeten zeer doet en kijk dan of een ander schoenmerk een betere pasvorm heeft voor jou.
Dus als je voorvoet zeer doet kan het zijn dat je een bredere schoen (aan de voorkant!) niet bij de hiel!)) nodig hebt.
JIJ bent de beste graadmeter of de schoen goed is.
Voelt de schoen goed, past de schoen goed, zit de schoen lekker en kan je er een dag op staan:
dan heb je de goede schoen.
Kristal
11 jaar geleden
het beste mek is dan de ecco,mijn vrouww stond ook hele dagen,en met ecco had ze niks geen last s,avonds.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De schoenen van Wolky zijn prima maar wel duur.