Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

ik hoor muziek in mijn rechteroor wat is dit?

Sinds gisteravond hoor ik een soort muziekje in mijn rechteroor maar het is gewoon stil in de ruimtes waar ik ben.. wat is er met mijn oor?

Weet jij het antwoord?

/2500

Tinnitus kan iedereen opmerken: in een geluidloze ruimte of met oordoppen op lijkt het alsof er geluid is. In feite is er geen geluid, de waarneming van deze geluiden komt van binnenuit. Eén op de drie volwassenen ervaart in het dagelijks leven wel eens een duidelijke toon in een oor gedurende een aantal seconden. Ook dat is een vorm van tinnitus. Zodra iemand zich daar bewust van is, komen de geluiden luider en duidelijker door. Normaal gesproken hebben mensen niet de kans deze geluiden bewust waar te nemen, omdat andere geluiden meer aandacht vragen. Ga voor de zekerheid langs bij de huisarts.

Bronnen:
http://www.tinnitus.nl/over-tinnitus.html

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100