Kan alleen maar een bioptie bepalen welke infectie ik heb?

Ik ben waarschijnlijk gebeten dr een spin. Heb daar zalf vr gehad,,die zalf hielp niet. Dan andere zalf voorgeschreven gekregen ,die brandde zo erg dat ik daar mee moest stoppen. Nu elecom zalf ...maar de plek word maar steeds groter en groter...nu zo ik die zalf twee weken moeten gebruiken, als het niet helpt stoppen met de zalf dan een week wachten en dan een bioptie laten nemen. Nu vraag ik me af waarom, is niets anders om vast te stellen wat ik heb?

Toegevoegd na 5 minuten:
Zie foto zo was het in het begin , nu heb ik meerdere vlekken ongeveer 15 cm,

Picture for question

Het beste antwoord

Laat je doorverwijzen naar een medisch specialist. Dit duurt m.i. veel te lang. Laat bloed prikken e.d. Niet te lang mee blijven doorlopen!