Wat kan je doen tegen gelig oogwit?

Er is eerder gevraagd hoe het komt , maar geen van die redenen is bij mij de oorzaak.
http://www.goeievraag.nl/vraag/persoon-gezondheid/gezondheid/lichamelijke-klachten/oogwit-oog-gelig-kleur-geel.166857

Toegevoegd na 28 seconden:
Ik gebruik geen medicijnen,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Drink je véél alcohol?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
rook je?

Antwoorden (1)

2 koude watjes op je ogen leggen.of 2 gesneden komkommers helpt ook.Je kan ook bij de reforma winkel even kijken voor oogdruppels ze doen wel een beetje pijn op het begin.