Hoe kan ik voorkomen dat ik een gevoel van blaasontsteking heb direct na de seks?

Nadat mijn man en ik seks hebben gehad, heb ik het gevoel dat ik continu naar het toilet moet gaan. Ook als ik naar het toilet geweest ben blijft deze drang aanhouden. Deze drang heb ik ook wanneer ik een blaasontsteking heb. Het is echter geen blaasontsteking, want de volgende ochtend wordt ik 'gewoon' wakker. Het maakt niet uit welk standje we gedaan hebben, en of het rustig of iets wilder was.

Weet jij het antwoord?

/2500

Kom je wel goed klaar? Het kan zijn dat het een Toegevoegd na 31 seconden: onbevredigd gevoel is.

Eerst naar het toilet gaan voordat je aan "de daad"begint! Als je blaas gevuld is zou het kunnen, dat tijdens de sex alles verkrampt rond je blaas, waar door je te weinig uitplast en na korte tijd weer die aandrang voelt. Een huisarts zou hier een bevestigend antwoord op kunnen geven! Goeievraag is geen betrouwbare bron voor vragen met betrekking op de gezondheid!

Mijn ex had dat ook soms maar dan was het als ze niet nat was daaronder,zelfde met jou?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100