Hoe kan ik voorkomen dat ik een gevoel van blaasontsteking heb direct na de seks?

Nadat mijn man en ik seks hebben gehad, heb ik het gevoel dat ik continu naar het toilet moet gaan. Ook als ik naar het toilet geweest ben blijft deze drang aanhouden. Deze drang heb ik ook wanneer ik een blaasontsteking heb. Het is echter geen blaasontsteking, want de volgende ochtend wordt ik 'gewoon' wakker. Het maakt niet uit welk standje we gedaan hebben, en of het rustig of iets wilder was.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
15.8K

Antwoorden (7)

Kom je wel goed klaar? Het kan zijn dat het een

Toegevoegd na 31 seconden:
onbevredigd gevoel is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst naar het toilet gaan voordat je aan "de daad"begint!
Als je blaas gevuld is zou het kunnen, dat tijdens de sex alles verkrampt rond je blaas, waar door je te weinig uitplast en na korte tijd weer die aandrang voelt.

Een huisarts zou hier een bevestigend antwoord op kunnen geven! Goeievraag is geen betrouwbare bron voor vragen met betrekking op de gezondheid!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn ex had dat ook soms maar dan was het als ze niet nat was daaronder,zelfde met jou?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak helpt om voor de sex te plassen. Tijdens ( als je aandrang voelt natuurlijk) en meteen na de sex. En goed uitplassen.
Ook wil je vulva wassen na de sex helpen.. Dit helpt voorkomen dat bacterien in de plasbuis komen...
Maar je maakt de opmerking dat je nooit klaarkomt... Probeer dat eens te doen... Dmv clitorale stimulatie. Handmatig of een vibrator.
Het zou kunnen zijn dat door de penetratie je g-spot gestimuleerd wordt, dit is eigenlijk een soort zwellichaam. En doordat het bij stimulatie opzwelt, komt er spanning op de plasbuis en dat kan dat blaasontstekingsgevoel veroorzaken.. Door het krijgen van een orgasme kan het vocht wat daar zich ophoopt vrijkomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op deze gezondheidswebsite kun je gratis je vraag stellen aan een specialist. Ik denk dat je je vraag even hier moet stellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben benieuwd wat voor antwoord ik terug krijg.
Voor en na de seks direct plassen. Soms kun je een branderig gevoel hebben door het (net niet) klaarkomen, dat heb ik tenminste.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan dat branderige gevoel
niet van de sperma zijn.
Probeer het is met een
condoom, dan weet je het
gelijk.

Toegevoegd na 21 uur:
Wij hebben dat ook.