Is masturberen met een kussen of leeg parfumflesje schadelijk?

Ik heb onlangs een andere techniek van masturberen ontdekt, met een kussen of leeg parfumflesje. Ik krijg hier sterke orgasmes van maar ik heb een rood bobbeltje/puistje ontdekt op mijn vagina.. Zou het aan dat kunnen liggen? Niet hygiënisch?

Ps: heb voor deze technieken ook al zoiets gehad maar wat anders..
:(

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.7K
Ritsuka
10 jaar geleden
Hoe doe je dit dan met een kussen of flesje?
Kun je niet beter een speciaal dng kopen? Hebben ze ook gewoon bij de Etos tegenwoordig, voor 15 euro of zo.
Wat hygienischer lijkt mij.

Het beste antwoord

Nee hoor, zolang je het elke keer goed schoonmaakt na gebruik. Beter is misschien om bij een gespecialiseerde winkel een ding te kopen dat er speciaal voor gemaakt is. Namen mag ik van sommige goeievraag gebruikers niet noemen. Dus even de stad in en op zoek naam een erotiek shop o.i.d.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het hoeft niet, maar het kan wel schadelijk zijn. Je weet namelijk niet wat voor soorten bacteriën er op en aan deze artikelen kunnen zitten, die jij naar jouw vagina brengt.