Waarom zijn mijn handen zo vaak zweterig? Zie uitleg

Vaak als het op mijn kamer frisjes is of in huis fris is dan heb ik nogal zweterige handen. Dit merk ik vooral als ik op mijn iphone iets aan het typen ben ofzo. Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat kan met je leeftijd te maken hebben en ook stress.. Het zal nooit helemaal weggaan, wat je kan doen is met talkpoeder je handen insmeren en ook via de huisarts in je handen injecties laten plaatsen in je handen, dat moet je om de zoveel tijd doen omdat zweethanden (vaak) nog terug komt.