Zijn er manieren om je stem te verlagen?

Ik ben een jongen van begin 17 en heb nog niet echt een mooie lage mannenstem. Ik probeer altijd wat lager te praten, maar ik wil graag mijn stem op een veilige manier verlagen. Is dat mogelijk?

Ps. ik heb naar mijn zeggen +/- 2 jaar geleden de baard in de keel gehad, dus ik verwacht niet dat hij zonder hulp lager wordt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee die zijn er niet. Maar gelukkig als je een leuke vrouw tegen komt... Word je stem altijd een stuk lager. Hoe dat komt weten ze niet maar heeft met aantrekkingskracht te maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
raad het je niet aan, maar door alcoholgebruik en roken wordt je stem ook lager!