Mag wel een dun laagje vet opzitten, maar het geheel moet lekker gespierd zijn. Zonder rimpels, lellebellen en putjes en pukkels. En het moet vooral niet hangen. Zoiets :-)

Toegevoegd na 12 minuten:
Zoiets dus:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik me voorover buk, heb ik ook een strakke kont, hoor. Alleen iets minder als ik gewoon rechtop sta. Maar als je erover zou strelen, mag de kont in feite niet bewegen of zo?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In ieder geval niet trillen en lillen en ook vooral niet hangen.
Wat een vraagstuk zo op eerste Kerstdag :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is die foto gemaakt thuis in je Spaanse huis, Esme?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou kunnen XiniX ... maar ik kan je één ding verzekeren dat het niet míjn kontje is :-)
AWM
14 jaar geleden
+1. Vanwege de Kerstwens. Ik vrees dat die tekst velen niet is opgevallen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je AW ... ik vond het wel een toepasselijk kontje.
En alle boodschappen komen soms wel en soms niet over. We luisteren en lezen allemaal selectief.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welk kontje? Ik zie alleen tekst, spaanse tekst...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie je dat ik gelijk heb? We kijken allemaal selectief!
De een ziet een lekkere kont, de ander ziet een boodschap.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar is die foto nu naartoe? *-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben gisteren door de mods op mijn vingers getikt omdat ik obscene plaatjes op het forum plaats :-(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alstublieft zeg, je plaatste die foto hier gewoon om een voorbeeld te geven! Kun je hen dat melden ajb?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat heb ik al gedaan.
"Zij" vonden het niet geschikt voor Alle Leeftijden.
Ik heb geprotesteerd en gezegd dat men op een doordeweekse zomerdag op Zandvoort of Scheveningen meer bloot ziet en meestal lelijker ook.
Maar ja, weg = weg, daar is niks meer aan te doen.
Ik heb wel netjes antwoord gehad en ze blijven bij hun standpunt.
Enfin, de Kerstdagen zijn nu toch voorbij, dus voegt het kerstkontje niks mee toe.

Andere antwoorden (5)

Ja inderdaad!! anders zou het een blubberkont zijn;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is het beeld van de reclamejongens en om dat kontje te krijgen moet je hun producten kopen...

Ik zeg je een strak kontje heb je nodig op de dag dat je trouwt, want het bepaalt de man/vrouw aan de haak te slaan, maar daarna, na de eerste trouwdag is dat strakke helemaal niet meer nodig... En dat zie je ook, nadat ze getrouwd zijn, ZIEN de twee partners er ook getrouwd uit... Weg strakke kontje, weg stralende blik...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Ja mooi gevormd en door de kleding wijze geaccentueerd.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een stak kontje is:geen hangkont of geen platte kont maar een mooie gevormde kont.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuke vraag!
Volgens mij is een strakke kont bij dames: ronde billen die niet uitdijen, en niet flubberen, dus enigszins gespierd, maar wel rond van vorm zijn.
Bij heren is een strakke kont volgens mij billen die goed in de broek zitten.....hahahaa wat is dat nu weer? IN elk geval niet dat de broek afzakt omdat er geen "vulling"inzit, maar t moet ook weer niet blubberen.