als je viagra hebt geslikt, hoe groot is de kans dan dat hij te lang omhoog blijft en dat je dan naar de doktor moet?

ik zag ergens staan dat als je viagra gebruikt en je erectie langer is dan die aantal uren je naar de doktor moet? komt dit vaak voor?is de kans groot? want ik kan met niet veroorloven naar de doktor te gaan..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
omdat dat verschut is?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zal je een geheim vertellen: viagra is een drug voor luie mensen die niets aan hun conditie willen doen, maar wel indruk willen maken met sex.
Zolang je fit en geen overgewicht hebt, heb je in 90% van de gevallen geen viagra nodig. De ander 10% heeft of hele zware psychische problemen of ader problemen.
Wanneer je het recreatief wil gebruiken... Heb je een grotere kans dat hij langer dan 4-6 uur stijf blijft en je naar de dokter moet. Omdat je bloedtoevoer te makkelijk gaat en met een beetje van dit spul al genoeg impuls hebt.
Daarnaast kan je ook nog tot een doel groep behoren die "allergies" is voor viagra.. En in dat geval gaat het pijn doen en als je dan niet snel doet dan kan je schade oplopen aan de zwellichamen en of bloedvaten ...
Maw wees verstandig alleen op aanraden van je uroloog gebruiken.

Antwoorden (2)

Een langdurige erectie als gevolg van Viagra komt zelden voor, zie ook antwoorden over dit onderwerp.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en wat kun je zeggen over via internet bestellen?
of kun je tegenwoordig ook gewoon in de apotheek kopen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat je erg moet uitkijken om via internet te bestellen. omdat er veel vraag naar is, is er ook veel nep in omloop.
Ook denk ik dat het beter is dit op recept van de huisarts te doen omdat het in combinatie met andere medicatie levensgevaarlijk kan zijn.
Zet je dus over die schaamte heen en bezoek gewoon je huisarts, hij weet waar hij het over heeft en vind het heus niet raar of vreemd.
Volgens het farmacotherapeutisch kompas komt priapisme (zeer langdurige erectie) voor als bijwerking van viagra in 0,01 tot 0,1% van de gevallen. Daarbij werkt viagra natuurlijk alleen als er ook sprake is van seksuele opwinding, dus normaal gezien zal de penis gewoon weer verslappen als die opwinding voorbij gaat of als die over het welbekende hoogtepunt heen is. Viagra werkt bovendien ongeveer 4-5 uur, dus een eventuele 'hardnekkige' erectie als gevolg van het gebruik van viagra zal in de meeste gevallen vanzelf al weggaan als het middel begint uit te werken. Dat neemt natuurlijk niet weg dat áls een erectie ongemakkelijk of zelfs pijnlijk begint te worden, en niet weggaat door gebruikelijke maatregelen, het noodzakelijk is om een arts te waarschuwen. Ik neem aan dat je - hoewel ik begrijp dat dit ongemakkelijk is - liever met je erectie naar een arts gaat dan dat je onherstelbare schade aan de zwellichamen van je penis riskeert.

Om kort te gaan: de kans dat het gebruik van viagra je op de SEH doet belanden met een langdurige stijve, is erg klein. Als je al last krijgt van bijwerkingen door het gebruik van viagra, is dat zeer waarschijnlijk hoofdpijn, en eventueel duizeligheid, misselijkheid, blozen of hartkloppingen. En zelfs dat komt maar slechts bij een klein percentage van de gebruikers voor. Maar als je toch al zover bent dat je met je erectieprobleem naar een arts bent gegaan en daar viagra voor voorgeschreven krijgt, dan is de drempel toch ook al wat kleiner om vervolgens een arts te waarschuwen als er iets niet goed gaat bij het gebruik ervan, lijkt me.